چطور انگیزه‌ی خودم رو بالا نگهدارم؟ (قسمت اول)

تقریباً همه‌ی ما تجربه داشتیم که وقتی یک کاری را شروع می‌‌‌کنیم خیلی پر انگیزه‌ایم اما وقتی که یک مدتی که از شروع آن کار می‌گذرد انگیزه‌ی ما از بین می‌رود؛ حالا سوال اینجاست که آیا برای این مشکل راه کاری وجود دارد؟

با ما همراه باشید

در این دوره می‌خواهیم به شما چند راه کار بدهیم که اگر این راه کار‌ها را انجام بدهید و به آن‌ها عمل کنید و خودتان را مدام ارزیابی کنید؛ تضمین می‌کنیم که همیشه بتوانید انگیزه‌ی خودتان را بالا نگهدارید.

پس اگر دنبال راه حل این مشکل هستید این دوره را دنبال کنید.

  • مهم‌ترین گام برای حل این مشکل داشتن یک هدف خوب و مناسب است زیرا وقتی ما در بعضی مواقع بی حوصله می‌شویم و از هدف خودمان دور می‌شویم خود هدف است که ما را دوباره به سمت مسیر رسیدن به هدف بر می‌گرداند.
  • پس باید برای خودتان هدف بسازید و از آن مثل یک نوزادی که متولد می‌شود به آن باید رسیدگی کنید و همواره آن را رشد بدهید و اگر بیمار شد درمانش کنید.
  • “نقطه‌ی اول درمان ریشه‌ای نداشتن انگیزه‌ی بالا و سرحالی و موفقیت تو هدف گذاری است”
  • ما در باشگاه پشتیبان من یک دوره‌ای برای استعداد یابی و هدف گذاری داریم و در آنجا به این موضوع می‌پردازیم که در زندگی خودمان چگونه هدف گذاری کنیم و بعد نقشه رسیدن به هدفتان را بکشید و در کنار شغل خودتان بتوانید به علایق و استعداد‌های خودتان برسید.